RETOURNEREN OF RUILEN

 Retourneren Mijnleggings.nl

Wanneer een artikel niet geheel naar wens is, wilt U dit artikel wellicht retourneren of ruilen. Dit kunt u doen door de te retourneren artikel(en) naar ons terug te sturen.

  • Hoe gaat dit in zijn werk? Heel simpel! Vermeld op de bijgeleverde pakbon wat we ermee moeten doen (ruilen, tegoedcode of geld terug) en voeg deze pakbon bij de producten die U terug wenst te sturen.
  • U kunt de bestelde artikelen retourneren, mits ongedragen (uitgezonderd passen), in de originele verpakking, zonder gebruiksporen. Zie de uitgebreide omschrijving in onze voorwaarden. De kosten en het verzendrisico van de retourzending zijn voor uw rekening.
  • Na ontvangst van uw retourzending krijgt U binnen enkele dagen het restitutiebedrag op uw rekening gestort  via de door U bij de bestelling gekozen betaalmethode terug. 

Let op:

Wij accepteren alleen retouren en ruilingen die binnen 14 dagen na ontvangst van uw zending retour zijn gemeld.

*Voeg altijd bij de retourzending de pakbon en zorg altijd dat je zending uw naam en adres en order nummer bevat.

*Wij accepteren alleen retouren en ruilingen die in nieuw staat zijn, ongedragen, onbeschadigd, niet vies en fris ruiken.

U mag eventueel het onderstaande- voorbeeld retourformulier gebruiken. 

Ordernummer 
Reden Retour 
Naam Klant 
email adres 

 

RUILEN

Wilt U een artikel ruilen voor een andere maat of kleur?


Ga als volgt te werk:

  • Vul op de bijgesloten pakbon in welke andere maat of kleur U wenst te ontvangen.

Verder geldt:

  • Er kan slechts eenmalig worden geruild met gratis verzending (uitgezonderd reeds afgeprijsde artikelen- die kunnen we niet gratis verzenden) en na een ruiling kan niet meer worden gekozen voor een terugbetaling.
  • Er worden geen aankopen geruild tegen andere artikelen. Als U een compleet ander product wenst bestel het gewenste product via onze website en stuur het andere artikel terug, zie hiervoor de tekst hierboven onder het kopje Retourneren.

AANVULLENDE VOORWAARDEN RETOURNEREN

  • Bij het retourneren van de artikelen retourneert U ook het eventueel ontvangen gratis artikel-uitgezonderd een proefthee BAMM
  • Wanneer het gratis ontvangen artikel niet meegezonden wordt, brengen we het artikel bedrag van het gratis artikel in mindering op het restitutiebedrag.
  • Waneer u de bestelling boven 100€ plaatst, krijgt u gratis verzending maar waneer u gedeeltelijk artikelen terug stuurt en de waarde van uw bestelling minder dan 100€ wordt, verrekenen we de verzendkosten alsnog.
  • Het artikel mag niet gedragen zijn.
  • Artikelen met (bijvoorbeeld) make up vlekken worden niet teruggenomen.
  • Beauty artikelen, lingerie en oorbellen worden in verband met hygiëne niet terug genomen.
  • Indien u voor klarna achteraf betalen heeft gekozen brengen wij 2,95 service kosten in rekening om de kosten te dekken voor deze betaaloptie. Deze kosten worden niet terugbetaald bij retour. 
  • Terugzending van artikelen gebeurt voor Uw rekening en verantwoording.

    Wij begrijpen maar al te goed dat je op je gemak jouw items wil passen en combineren, omdat het nou eenmaal lastig is om vooraf in te schatten of een maat of pasvorm goed is, daarom geven wij je 14 dagen bedenktijd. 

Maar lieve klant, begrijp ons niet verkeerd, retourneren mag altijd, maar ook bij ons komt er ontzettend veel retour en dat retourneren kost ons en andere webshops en bedrijven ontzettend veel geld.  De afgelopen jaren zagen wij het retour percentage ontzettend hard stijgen en dat is niet alleen bij ons zo.

Wij willen je dus vragen om met ons meer op een verantwoorde manier om te gaan met retouren en daar willen wij je bij helpen. Want naast dat het een grote kostenpost is voor ons, zorgt het er ook voor dat wij minder plezier hebben in ons werk. Dit bedrijf is onze grote passie waar wij bijna dag en nacht heel hard aan werken, maar de grote hoeveelheid retouren drukt daar soms een hele zwarte stempel op en dat is jammer, want wij willen je heel graag nog jarenlang blijven verassen met de mooiste collecties.

Voor ons is er een grens bereikt en zijn wij waarschijnlijk een van de weinige die je dit verzoek doen, maar voor de lange termijn is de situatie op de manier waarop er bijna klakkeloos besteld en terug gestuurd wordt niet houdbaar, niet voor ons en niet voor alle andere webshops en de maatschappij. Dus vragen wij je om voor je besteld na te denken over ja aankoop en wanneer je twijfelt over de maat of pasvorm ons om advies te vragen. 

Wat kun je doen om een retour te voorkomen?
Twijfel je bijvoorbeeld over de maat of pasvorm dan adviseren wij je hier graag over via email of whatsapp, wij passen ieder item door en willen onze service graag persoonlijk houden en je goed adviseren.

 


VRAGEN?

Stuur een mail aan info@mijnleggings.nl

 

 

 

 

 

 

© 2017 - 2021 mijnleggings.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel